duminică, 12 aprilie 2009

povestea unui strain


Azi inchid ochii..Am simtit pentru o clipa raceala din privirea ta..Insistent,incerc sa uit,sa ma desprind de realitatea de ieri,caci a mai trecut o zi!Un haos total se desprinde din linistea profunda....Picuri reci de ploaie se lovesc usor de geamul meu,apoi se scurg incet,incet...lasand in urma lor doar un zgomot tacut,neintrerupt!Sunt lacrimile tale!Inca mai incerc sa-ti inteleg expresia fetei...Necontrolat poate,schitez un zambet fugar...Ce ironie...Privesti in gol,pe cand eu ma lupt sa-ti gasesc privirea...Ochii tai mari sau pierdut de mult in tacere..Doar razele pale de lumina isi mai gasesc acum jocul in ei...Stralucesc,desi e intuneric,desi norii au acoperit de mult cerul!Totul e invaluit in tacere!Ascult,in speranta ca -mi vei spune ceva,dar tu taci!Numai timpul imi alina durerea dulce din suflet.Secundele se scurg tot mai greu,iar eu pier odata cu gandurile mele.Acum stiu ca totul e pierdut si imi e din ce in ce mai greu...Privesc dincolo de aparente si observ cum toate trec pe langa mine in graba...E tarziu!Clipesti1Un fior rece imi ingheata trupul,lasand in urma un suspin amar de gheata..Te-ai suparat caci am incercat sa te inteleg?Iar acum furia ta o simt in fiecare fir de iarba,fiecare frunza ce se ascunde usor din calea ta,lasandu-se mai bine purtata de adierea blanda a vantului.El mi-a soptit in graba despre tine,caci timpul e de partea ta,a plecat si el si nu se mai intoarce...Daca e corect sau nu...poate nu voi afla niciodata!Mai am atatea intrebari,iar tu esti mult prea rece sa-mi raspunzi..Ma lasi mereu in nedumerire,tacuta,cu gandurile mele...

Ridic privirea spre tine,imi zambesti,iar departarea ce ne leaga,poate..e mult prea aproape....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu